neděle 17. července 2016

Volba - Nicholas Sparks


Nicholas Sparks ... autor, který nikdy nezklame a já opět sáhla po knize z fondu naší malé vesnické knihovny ... poslední dobou tam mám na knihy štěstí ... jestli to nebude tím, že jsem tam poslední dobou hodně často J


Autor: Nicholas Sparks
Originální název: The Choice
Série: -
Nakladatelství: IKAR
Počet stran: 272

Oficiální anotace: 
Nový román od bestsellerového autora o lásce ztracené i nalezené a o volbách, které jsou někdy těžké jako život sám. Travis Parker má vše, co by si muž mohl přát – dobrou práci, krásný dům a spoustu kamarádů na trávení volného času. Je si téměř jist, že romantický vztah by jeho pohodlný život jen zkomplikoval. Názor změní ve chvíli, kdy se jeho novou sousedkou stane Gabby Hollandová. Přestože se k Travisovým pokusům o sblížení nejprve staví nepřátelsky, jeho nezdolnost je nakonec svede dohromady. Ale to je teprve začátek jejich dlouhé společné cesty, na jejímž konci bude jeden z nich muset volit: Jak daleko se smí zajít, aby naděje na lásku zůstala živá?






Kniha má barevně krásně laděnou obálku, úplně to ve mě navodilo ten pocit uvolnění, relaxu ... a ze začátku jsem opravdu měla pocit, že v ruce držím skvělou oddychovku, takové to odlehčené čtení. Ale to by přeci nebyl ten pravý Sparks, že? Takže se nenechte mýlit J

Travis žije spokojený život ve svém domku u pláže se svým psem Mobym. Má skvělé přátele ještě ze studentských let, kteří jsou už sice všichni ženatí, ale pravidelně se u Travise scházejí se svými manželkami a dětmi. Až na občasné narážky, že už by se měl také oženit, mu nic nechybí, věnuje se spoustě volnočasových aktivit, má ideální práci a nestojí o komplikace v podobě vážného vztahu. 

Gabby je Travisovou sousedkou, nedávno se přistěhovala, aby byla blíže svému příteli Kevinovi. Je hrdá na to, že si domek pořídila sama, ale nemá zde žádné přátele, pracuje jako zdravotní sestřička a svůj volný čas tráví se svou fenkou Molly. Jednoho dne ale zjistí, že Molly je březí a za všechno určitě může ten Travisův pes, který si často jen tak volně pobíhá. A tak by měl Travis převzít svůj díl zodpovědnosti. Navíc často poslouchá hlasitou hudbu do pozdních hodin a to se přeci také nedělá. Gabby nějakou dobu sbírá odvahu a poté se za Travisem vydá, aby mu vylíčila, co vše má na srdci.

Sbližování Travise a Gabby je velice zábavnou částí knihy, bude se vám skvěle číst, budete se usmívat a stránky si užívat. Až do té části, kdy narazíte na onu "volbu" a budete si spolu s Travisem klást tu důležitou otázku ...

Ve dveřích zaslechla Travisův hlas.
"Jak daleko by měl člověk zajít ve jménu lásky?"
Stephanie se otočila. "Na to ses mě už ptal."
"Já vím. Ptám se tě teď, co si myslíš, že bych měl udělat."
"Odpovím ti jako obvykle. Že je to tvoje volba."







Moje hodnocení:   83 %

1 komentář:

  1. Knihu jsem také četla a moc se mi líbila. Sparks je prostě jasná volba! Jsem zvědavá na film :-)

    OdpovědětVymazat