úterý 13. října 2015

Můj knižní říjen

To jsem si tak jednoho sobotního odpoledne uvařila můj oblíbený bílý čaj a začala se kochat čerstvými knižními přírůstky ...





na Archerův hlas se hodně těším ...




Nečekané setkání je prvním dílem nové série, tak jsem zvědavá, jaké to bude a Rychle a vášnivě je pokračováním série, celkem jsou tři díly a ten poslední vyjde zanedlouho ...




Konečně jsem se dočkala pokračování a hned jsem se vrhla do čtení, první díl se mi moc líbil, tak věřím, že ani druhý díl mě nezklame ...


A další pokračování, tentokrát série This Man, první díl mě tedy trošku zklamal, tak snad to bude mít vzestupnou tendenci ...




Ani Abbi Glines nesmí chybět, moc se mi líbí obálka 







Jennifer Lynn patří k mým oblíbeným autorkám, takže opět kniha, na kterou se moc těším




A tady už celá hromádka pohromadě ...








   




3 komentáře:

  1. Krásné kousky, Vysoko už také očekávám, nemůžu se dočkat :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné knížky. :) Četla jsem zatím jenom Hranice nevinnosti, ale taky bych ráda zkusila Rychle a vášnivě, tak uvidím, jeslti se k tomu někdy dostanu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné knihy! Koukám, že máme obě stejný vkus, všechny knihy bych taky brala a prozatím ještě ale budou muset počkat :-( Těším se moc na recenze!

    OdpovědětVymazat