pondělí 12. října 2015

Jedna jediná noc - Kyra Davis

Víte jaká je moje nejoblíbenější barva? Ano, je to fialová. A tahle obálka je krásně fialová a taková smyslná, líbila se mi a hodně mě nalákala. Asi tolik k tomu, jak mě při nákupu knih ovlivňují obálky J






Autor: Kyra Davis
Originální název: Just One Night
Série: -
Nakladatelství: XYZ
Počet stran: 400



Oficiální anotace:
Kasie Fitzgeraldová je spolehlivá a zodpovědná. A má těsně před svatbou. A právě to je důvod, proč ji kamarádka vytáhne na víkend do Las Vegas. Má to pro ni být poslední výkřik svobody, než se vdá. Za jednu jedinou noc se toho sice nedá příliš stihnout, ale i přesto se Kasie změní život. I když obvykle takové věci nedělá, vyspí se záhadným cizincem a jedinou její myšlenkou je, že netušila, že to může být takové... Podlehne Kasie své vášni nebo si zachová chladnou hlavu a zůstane se svým dlouholetým partnerem? Dokáže jí jedna jediná noc ve Vegas převrátit život naruby? Román Jedna jediná noc ve vás rozezní ukrytou vášeň a rozehraje utajené touhy, které vás srazí na kolena. 



Říkala jsem si, že snad ani nemůžu napsat recenzi, která by byla negativní. Všechno co jsem poslední dobou četla, se mi líbilo. Něco více, něco méně, ale líbilo. Kupuji si knížky, u který vím ... nebo alespoň tuším ... že se mi budou líbit. Ale ejhle - je to tady. Ano. Tahle kniha se mi vůbec nelíbila a je pro mě jedním velkým zklamáním. Obvykle si k některé z postav vytvořím nějaké ty sympatie, fandím jí, líbí se mi. Tady to prostě nešlo, u žádné z postav.





Kasie Fitzgeraldová je vzornou dcerou svých rodičů. Hlavně „neuklouznout“ a nepadnout v nemilost, jako se to stalo její sestře. Potřebuje, aby na ni byli pyšní, dělat jim radost. Pracuje v úspěšné firmě a má vzorného přítele Davea. Jejich vztah je už po šesti letech takřka před tím pomyslným bodem a žádost o ruku na spadnutí. Jenže Dave není žádný extra romantik, na výstřednosti si až tak nepotrpí a bere Kasie jako samozřejmost. Romantické žádosti o ruku se tady Kasie nedočká, no a takové to „měli bychom se asi už vzít“ …. 

Není tedy divu, že si chce Kasie ještě trošku vyhodit z kopýtka a dopřát si večer zcela mimo její limity. Od své kamarádky se nechá obléknout do extravagantních a svůdných šatů … no a uvidí se, jak zajde daleko.


Za Kasie, která doposud chodila v oblečení, které nedalo vyniknout jejím ženským tvarům, se ve Vegas otočil nejeden muž. Dostává se jí pozornosti, na kterou není zvyklá, přijme pozvání pohledného muže a na problémy je rázem zaděláno. S Robertem zažije noc, na kterou v porovnání s poněkud staromódním Davem nelze jen tak zapomenout.

Rozčarování přichází nedlouho poté, když zjistí, že její nový klient (který si na lukrativní zakázku vybral právě ji jako koordinátorku) je právě onen cizinec z hotelu v Las Vegas. A rozhodně si nemyslí, že jejich románek skončil za zdmi onoho hotelu.

Kasie se tedy dostává na zcestí. Je těžké odolat, když srovná Davea, který ji bere jako samozřejmost, je poněkud konzervativní a dává přednost usedlosti a stálosti, kterou má doposud s Kasie spojenou. Naproti tomu Robert probouzí v Kasie dračici. Žene ji dopředu a probouzí v ní dravou ženu, jak v jejích smyslech, sexu, tak po stránce pracovní.

Je jasné, že každá nevěra bude časem po zásluze odhalena a Kasie se bude muset rozhodnout, jakou cestou se vydá …

Postava Kasie si v knize prošla značnou proměnou … a mně se ta proměna vůbec nelíbila. A ani konec knihy na tom nic nezměnil, vlastně jsem se těšila, až budu mít knihu dočtenou a budu jí moct odložit a to se mi stává opravdu málokdy. 



"Bílé růže jsou hezké, ale s tebou nemají nic společného. Ty jsi spíš jako africká fialka. Často kvete v nejhlubších odstínech fialové, a to je barva královského majestátu. Květy mají sametové okvětní lístky, jako by volaly po doteku. Jejich střed, ta nejdůležitější část, ze které včely získávají nektar, je jasně žlutý. Její smyslnost není tak nápadná jako u anturie ani tak otřelá jako u orchideje, který je stejně příliš křehká na to, aby se dala srovnávat s tebou. Africká fialka je silná a svůdná, její krása je na první pohled zřejmá, ale k plnému pochopení hloubky té krásy je potřeba dotek. Velmi komplikovaná květina."







Moje hodnocení:   40 %


Žádné komentáře:

Okomentovat