pátek 1. ledna 2016

Zkrocený - Emma Chase

Předchozí díly série Zapletený se mi moc líbily, takže se čtením Zkroceného jsem dlouho neotálela a na své hromádce jsem knihu dala pěkně nahoru s tím, že bude první po které sáhnu, až si budu chtít přečíst něco, u čeho se pobavím J


Autor: Emma Chase
Originální název: Tamed 
Série: Zapletený, díl třetí
Nakladatelství: Mladá Fronta
Počet stran: 208

Oficiální anotace:
Zarazte mě, pokud jste už tohle někdy slyšeli: holka potká sukničkáře, zamilují se do sebe a sukničkář se polepší.
Hezký příběh. Až na to, že není náš. Náš je o moc barvitější.Když jsem se s Dee setkal poprvé, okamžitě jsem ji chtěl. Když ona uviděla poprvé mě, napadlo ji všechno možné, jen ne to, že by chtěla i ona mě – přišel jsem jí totiž úplně stejný jako každý chlap, co jí kdy vkročil do cesty, užil si a odkopl. Chvíli mi trvalo, než jsem ji přesvědčil o opaku. Nepopírám, že mezi mé hlavní přesvědčovací metody patřil sex.No, asi tušíte, kam tenhle příběh směřuje. Ale to nejlepší na něm není konec. Nejlepší je na něm cesta, kterou se ke konci dostanete.



Hlavní hrdiny knihy jsme už měli možnost poznat v předchozích dílech série. Mathew je spolupracovník Drewa a jeho dlouholetý kamarád a Dee je od dětství nejlepší přítelkyní Kate.
Celý příběh Mathewa a Dee se vlastně odehrává na pozadí událostí dvou předchozích dílů série a v některých scénách se příběhy obou párů prolínají. 
Příběh je vyprávěn z pohledu Mathewa a opět s notnou dávkou sarkasmu. Mathew je na tom podobně se vztahy jako Drew. Takže to znamená - "hlavně nezávazně" a možná také "nevstoupíš 2x do stejné řeky". Potom potká Dee a jak už to tak bývá, ta ho uchvátí. Mladá chemička s tělem bohyně ... Ta nesmí na jeho seznamu chybět ...
A má štěstí, protože Dee je na tom se vztahy úplně stejně jako on. Vázat se rozhodně nechce, takže se rozptýlení s Mathewem rozhodně nebrání. Problém ovšem nastává, když Mathew začne Dee poznávat hlouběji a zjišťuje, že by s ní chtěl mít hlubší vztah. Jenže Dee tohle nechce ...
Čeká ho proto spoustu práce, aby Dee přesvědčil, že on je pro ní ten pravý, který ji nezklame. Protože předchozí vztahy obou hlavních hrdinů hrají v jejich postoji dost velkou roli. 

Na knihu jsem se těšila, protože u předchozích dílů jsem se opravdu bavila, takže jsem předpokládala něco podobného. Ano - kniha je psána podobně jako díl první, který vyprávěl Drew. Ale u toho Mathewova sarkasmu jsem postrádala více Drewova humoru. Absence jakéhokoliv děje je nahrazena spoustou sexu a nechybí kostlivci v podobě dřívějších vztahů. 
Pokud tedy potřebujete eroticky laděnou knihu na jeden večer a nechcete zrovna nic, u čeho byste museli nějak moc přemýšlet, jen se odreagovat a nečekat nic světoborného, možná je to právě pro vás. Já ale tentokrát čekala o trošku víc ...

















Moje hodnocení:   65 %

Žádné komentáře:

Okomentovat