středa 4. května 2016

Neohlížej se - Jennifer L. Armentrout

Má oblíbená autorka, jejíž knihy málokdy hodnotím jinak, než plným počtem 
Původně jsem chtěla do knihy jen nakouknout, nebyla jsem si zrovna jistá, co mám chuť číst a v záloze mám těch knih opravdu spoustu ... no co dodat - stačila mi jedna kapitola a věděla jsem, že tuhle knihu už neodložím J



Autor: Jennifer L. Armentrout
Originální název: Don´t Look Back
Série: -
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 416

Oficiální anotace: Samanta je ve vlastním životě cizinkou. Až do té noci, kdy se svou nejlepší kamarádkou Cassie zmizela, o ní všichni říkali, že má všechno – bohatství, popularitu i přítele jako ze snů.
Samantu sice naleznou, na nic si však nepamatuje. Neví, kdo je, ani co se té osudné noci událo. Zatímco se snaží pospojovat úlomky své minulosti dohromady, uvědomuje si, že o takový život, jaký dřív vedla, nestojí. Stará Sam byla totiž docela potvora a je zřejmé, že s Cassie ji pojilo spíš nepřátelství. Samanta si je docela jistá, že ztráta paměti je pro ni jako výhra v loterii. Dostala druhou šanci, aby mohla být lepší dcerou, sestrou a přítelkyní. Bláznivě se zamiluje do Carsona Ortize, kluka, kterému na ní vždy záleželo a k němuž se minulá Sam nechovala moc hezky.
Cassie ovšem stále není k nalezení. Pravda o tom, co se jí té noci stalo, je pohřbena nejen hluboko uvnitř Samantiny hlavy. Zná ji i někdo jiný, někdo, kdo se chce ujistit, že o ní dívka pomlčí navždy. Samanta chce pouze jediné – zjistit pravdu. Jestli se jí podaří oživit vzpomínky na osudnou noc, bude se moct konečně posunout dál. Ale co když na tom, aby si nevzpomněla, závisí její život?




Moje pocity po dočtení? Jednoznačně "WAU". Kdybych to chtěla vyjádřit slovy mého syna, řekla bych, že to bylo "hustý" J.

Sedmnáctiletá Samanta se jednoho dne doslova ocitne na kraji silnice. Neví, jak se tam dostala, kdo je ani co se jí stalo, že je samý zakrvácený šrám. Takhle ji najde projíždějící policejní hlídka a ona nedovede odpovědět na žádnou z položených otázek. Svůj život začne dávat dohromady, jako střípky rozbité skládačky. Má bratra - dvojče, rodiče, kteří ji zoufale hledali, její rodina je bohatá, ve škole je mezi svými "kamarádkami" populární a má přítele, kterého jí všechny závidí. To je jedna strana skládačky. Z té druhé strany Samanta zjišťuje, že byla také příšernou sestrou svému bratrovi a ne zrovna vzornou dcerou svých rodičů. Její kamarádky jsou partou namyšlených holek, mezi které ale patřila i ona. Vůbec se jí to nelíbí, proč by byla takováhle? Prý se hodně změnila od té doby, co před několika lety poznala Cassie, který se stala její nejlepší kamarádkou. Ta Cassie, která byla osudné noci s ní a která se stále pohřešuje. 
Sammy se ocitla v opravdu nelehké situaci. Nepamatuje si, že toho kluka, který je jejím přítelem vůbec kdy milovala. Její podvědomí jí intuitivně napovídá, jakoby s jejich vztahem nebylo všechno tak úplně v pořádku. Stejně tak parta takzvaných kamarádek, mezi které teď zkrátka neumí zapadnout. Jediným světlým bodem je pro ni Carson, který kdysi býval její kamarád ... než poznala Cassie. 
Sammy se ocitá pod tlakem, tak moc by si chtěla vzpomenout, co se stalo, kde je Cassie, zkrátka odhalit svoji minulost. Vše se však zahaluje závojem podivnosti, navíc dostává divné vzkazy na žlutých papírcích, ze kterých je patrné, že někdo nechce, aby si vzpomněla ...



No ... víc prozrazovat nebudu, abych "neproflákla" něco, co už by až moc napovědělo, z jaké strany se klička začala zamotávat. 

Musím říct, že tohle jsem od autorky opravdu nečekala. Je to něco úplně jiného, než na co jsem byla od J. Lynn zvyklá. Napjatá jsem byla až do poslední chvíle, kdy jsem podezřívala snad už každého. Opět úžasně propracované postavy a jejich charaktery, zkrátka celá kniha skvělá a já hodnotím naplno J














Moje hodnocení:   100 %

Žádné komentáře:

Okomentovat